Klanten

Herhaalaankoop!

Een bestaande klant koopt sneller, maar niet vanzelf!

Op het moment dat klanten je weten te vinden, ben je als ondernemer blij. Je geeft advies, beantwoordt vragen en sluit een deal. Perfect! Je weet dat een bestaande klant sneller een aankoop bij jou doet dan een nieuwe klant. Hij is immers al bekend met je producten/diensten. Toch merk je dat klanten niet altijd terugkeren. Waarom niet? Vraag je je af.

Zelf denk je dat de klant precies weet wat jij te bieden hebt. Helaas is dit niet altijd het geval. Daarom helpen de producten op deze pagina jou om klanten aan je te binden en herhaalaankopen te stimuleren.

Klanten

Herhaalaankoop!

Een bestaande klant koopt sneller, maar niet vanzelf!

Op het moment dat klanten je weten te vinden, ben je als ondernemer blij. Je geeft advies, beantwoordt vragen en sluit een deal. Perfect! Je weet dat een bestaande klant sneller een aankoop bij jou doet dan een nieuwe klant. Hij is immers al bekend met je producten/diensten. Toch merk je dat klanten niet altijd terugkeren. Waarom niet? Vraag je je af.

Zelf denk je dat de klant precies weet wat jij te bieden hebt. Helaas is dit niet altijd het geval. Daarom helpen de producten op deze pagina jou om klanten aan je te binden en herhaalaankopen te stimuleren.

Wat levert een fijne klantenkring jou op?

Productiever

Je bent productiever, omdat je weet waar de behoefte van de klant ligt.

Minder stress

Minder stress, omdat je gemakkelijker een inkomen krijgt uit bestaande klanten.

Gezellige werksfeer

Een gezellige werksfeer, omdat je voor klanten werkt die echt bij je passen.

Leuke opdrachten

Leuke opdrachten, omdat klanten leuke klussen sneller aan een persoon uitbesteden die ze vertrouwen.

Products

Producten

Klantenbinding!

Onderstaande producten staan te popelen om je te helpen. Ze helpen je om de leukste klanten aan te spreken en zorgen ervoor dat ze bij je terug blijven komen voor een herhaalaankoop.

Geen Resultaten Gevonden

De pagina die u zocht kon niet gevonden worden. Probeer uw zoekopdracht te verfijnen of gebruik de bovenstaande navigatie om deze post te vinden.

Extra hulp

Denk jij ook vaak, waar blijven al mijn klanten?

Komt het nog te vaak voor dat klanten jou niet voor een tweede aankoop weten te vinden? En zou je graag willen dat bestaande klanten sneller bij je terugkomen? Laat mij je helpen. Samen kijken we naar jouw huidige situatie. Vandaaruit ontwikkelen we materialen die jou helpen om de leukste klanten aan te spreken en herhaalaankopen te stimuleren.

Extra hulp

Denk jij ook vaak, waar blijven al mijn klanten?

Komt het nog te vaak voor dat klanten jou niet voor een tweede aankoop weten te vinden? En zou je graag willen dat bestaande klanten sneller bij je terugkomen? Laat mij je helpen. Samen kijken we naar jouw huidige situatie. Vandaaruit ontwikkelen we materialen die jou helpen om de leukste klanten aan te spreken en herhaalaankopen te stimuleren.

Wat klanten zeggen..

Ervaringen

Dana:

Na een gesprek op het kantoor van Ultra Graphix, ging Sylvana aan de slag. Ik had al wel een beetje een idee, wat ik wilde aan kleuren voor mijn huisstijl, maar wist niet goed hoe ik er een mooi geheel van kon maken. Sylvana wist precies te vertalen, wat ik wilde uitstralen met mijn huisstijl! De kleuren en elementen passen perfect bij elkaar. Ik ben er heel blij mee! De samenwerking is heel prettig, met vragen kun je altijd bij haar terecht. Een aanrader!

Marieke:

Ik ontwerp sinds een tijdje zelf mijn drukwerk. En dat bevalt heel goed! Sylvana heeft mij hiermee geholpen. Ze heeft mijn huisstijl elementen toegestuurd en een link naar een gratis te gebruiken ontwerpprogramma. Op die manier ben ik veel zelfstandiger. Sylvana checkt mijn bestanden en besteld voor mij mijn drukwerk. Zo weet ik zeker dat het goed gaat. Werkt erg prettig!

Stephan:

“De laatste tijd werk ik het meest samen met Sylvana en dat werkt heel goed. Ik app haar vaak wat ik nodig heb en dan denkt ze met me mee. Soms blijkt een ander materiaal dan ik zelf in gedachten had, net even geschikter voor mijn doel. Sylvana adviseert me en weet dat dan ook nog eens snel te regelen. Dat vind ik heel prettig. Net als ik heeft Sylvana de focus op kwaliteit, dus daarin zitten we op één lijn.”

 

Afke:

“Ik ben heel blij met mijn logo en huisstijl. Het is helemaal geworden zoals ik het wilde. Ik dacht wel in een bepaalde richting, maar had geen concreet beeld van hoe het moest worden. Mensen vinden het stijlvol en chique en dat was ook mijn bedoeling. De stijl van mijn producten, de aankleding van m’n winkel en de stijl die jullie voor mij ontworpen hebben, passen heel goed bij elkaar. Het is daardoor één geheel.”

Hulp nodig?

Laat mij je helpen

Kom je er niet uit en heb je hulp nodig? Goed nieuws!
Advies geven vind ik helemaal niet erg ;).

Hulp nodig?

Laat mij je helpen

Kom je er niet uit en heb je hulp nodig? Goed nieuws!
Advies geven vind ik helemaal niet erg ;).

Home
Cart