Verzend- en leveringsbeleid

Betaling:
Je kunt een bestelling plaatsen via de webshop en deze via IDEAL aan ons betalen. Zodra wij de betaling binnen hebben, gaan wij aan de slag met een ontwerp.

Verzenden en levertijd:
Nadat het ontwerp akkoord is, gaat deze in productie. De levertijd van dit product zit rond de 6 á 7 dagen. Bestellingen binnen Nederland en België worden gratis verzonden. Het is wel mogelijk om ook buiten deze twee landen een bestelling te ontvangen. Je betaalt hiervoor de standaard verzendkosten tarieven.

De klant is zelf verantwoordelijkheid voor het juiste invoeren van het verzendadres. Heb je per ongeluk het verkeerde adres ingevuld, laat het ons dan zo spoedig mogelijk weten.

De klant draagt de verantwoordelijkheid voor het in ontvangst nemen van het pakket en/of het op tijd ophalen op een service punt.

Retourbeleid:
Producten die via de webshop verkrijgbaar zijn, zijn gepersonaliseerde producten. Hierdoor is het niet mogelijk om het product retour te sturen na ontvangst. Is de klant om wat voor reden dan ook niet tevreden, dan komen we graag in contact en zoeken we een passende oplossing.

Klachten
Wij doen ons uiterste best om de producten in topconditie bij de klant af te leveren. Toch kan het voorkomen dat een product beschadigd tijdens transport. Als dit het geval is, dan vragen wij om z.s.m. contact met ons op te nemen. Je kunt een klacht sturen naar info@ultragraphix.nl. Graag ontvangen wij één of meerder foto’s van het beschadigde product voor het beoordelen van de schade.